Join Facebook to connect with PaLangga Ko Ikaw Lang and others you may know. Apan ikaw lisod tawon abton niining mga kamota Ug sa dihang asa man ko karon nga mulugar Kay gikinahanglan pa ang tanan ko nga isugal.


Prosalamangka May 2008

Human translations with examples.

Palangga ko ikaw gikaw sa langit padulong sa yuta. Nagatibok ining dughan ko. Sa kabuhi nga masadya. Ikaw ang dahilan kung bakit ang araw ko ay laging masaya.

Gitudlo sa Diyos ang iyang Anak si Jesus nga mahimong Hari sa usa ka hingpit nga gobyerno sa langit nga magmando sa yuta. ANG NGALAN NGA GIKAN SA LANGIT Sinulat ni Brod Ephraim Olarte Licayan Daghang mga tawo nagtuo nga ang ngalan Jesus mao ang nagdala sa kaluwasan. Ikaw ginhatag sang Ginoo.

Dili nato sila mabasol kay sila kinasingkasing sa ilang paghimo niini. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Facebook gives people the power to.

Palangga ko ikaw 2x Ikaw lang ang kabuhi ko. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. PAKI stands for PAlangga Ko Ikaw.

Hagdan Padulong sa Langit. Apan ikaw usab langit ug ako usa lamang ka yuta. What a happy life single.

Ikaw ang LANGIT ako ang YUTA ikaw ang langit ako ang yuta di ko man matungkad ang puspus mung kahabog ni di ko man maabot imung kamot kay ako naa ra dani sa ubos sa yuta. Wara gid ako ti naman-an Ayhan dya akun malikawan. Ilocano manligaw mahal ko mahal ko opo mahal ko.

Palangga ko ikaw Cagayan de Oro Philippines. Siling sang iban kon sugpunsugpunon ang mga bahin sini agod mangin isa ka linya magalab-ot ini sa 20000 ka kilometro ukon tungatunga na sang bug-os nga duta. Andut indi ko gid mapunggan Ang ginasinggit ka dya nga dughan.

Busa kini nga ngalan ilang gimahal gisimba giwali ug gidayeg. Labing gamhanan Labing Balaan Labing Halangdon Simbahon ka. Palangga_ko_ikaw 266K people have watched this.

Ako ang yuta hugaw og way ligo nanimaho og grabe ka baho unta masimhutan mu ang lubos kong gugma kanimu bisag unsa man kini kabaho. Sana isang araw makita kita pa-picture lang. Sa adlaw kag gabii ikaw ang kaubay Nangin sulo ka gintukod nga panimalay Sa kasubu.

Ikaw lang kag wala na sang iban. Apan ang ngalan Jesus dili mao ang ngalan nga nagdala sa kaluwasan. The latest tweets from ikaw_palangga.

This Unrelease Pilita Corrales. Kung ikaw maako ug ako maimo dili ka gayud magmahay. Ug sa dihang gugma nga dili unta sama sa giatay.

PaLangga Ko Ikaw Lang is on Facebook. My love i want to i love you you agreed irrevocable tingala ko hay. Facebook gives people the power to share and makes the world more open and connected.

Kaya ang aking dasal hindi sa tala sa langit kundi sa buwang nakasilip. Samtang dinhi si Jesus sa yuta. Contextual translation of palangga ta gid ikaw mahal ko into Tagalog.

Join Facebook to connect with Palangga Ko Ikaw and others you may know. Nabal-an ko nga ikaw. Watch short videos about palangga_ko_ikaw on TikTok.

Contextual translation of palangga ko man ikaw into English. Ihatag ni Jehova nga Diyos kaniya ang trono. Ikaw ang pangarap ikaw ang sagot sa aking dasal theme song ng Lobo.

Daniel 244 Ang Bibliya naghisgot kang Jesus. Palangga mo man gali ako. Palangga Ko Ikaw is on Facebook.

Indi ko ikaw pagbayaan. Ikaw na gid ang pakaslan. Gitawag kini sa Bibliya nga Gingharian sa Diyos.

Nabihag gid sa imo. Alang sa panaghisgot kon nganong gitugotan sa Diyos nga maglungtad ang daotan sa langit ug sa yuta tan-awa ang librong Kahibalo nga Motultol sa Kinabuhing Walay Kataposan nga gipatik sa Watchtower Bible and Tract Society of New York. Human translations with examples.

Gahigugma ko ikaw. Ikaw lng palangga on ko x Bonie x NiƱo x Jetjet x elly x Liljhazz Denden. Ang pagpadapat sa maong kahibalo mao ang laing lakang padulong sa walay-kataposang kalipay diha sa Paraiso.

Amusement Theme Park. Akon kabuhi ay ikaw. From Lp Album Matud NilaCopyright In Vicor Music Corporation.

ANG kabug-usan kuno nga kalabaon sini napulo ka pilo sangsa kalabaon sang Great Wall sang China. Ikaw ang langit nga akong gihangad langit kung kinsa ako. Pagahigugmaon taka hangtod sa walay kahangturan Kay ikaw pud usa ka.

SANG KORESPONSAL SANG MAGMATA. Ginatawag pa gani ini. Ug siya magahari Lucas 132 33.

Ikaw ang dahilan kung bakit pakiramdam ko ang pogi ko araw-araw feeling lang. Ikaw ang nagbuhat sa Langit ug yuta Ikaw ang naghatag kanamog Gininhawa Ikaw ang nagtubos sa among kalapasan ug magabalik Pagkuha kanamo. PAKI is a Cebuano word which has an equivalent meaning of Care in the English language.


Prosalamangka May 2008